20151125

nätter dagar nätter dimma

nätter dagar nätter dimma
ingenting som vill försvinna
tynger bröstet
rimmar illa
vill aldrig mer finnas minnas
hjärtat är av sten numer
grå asfalt är allt jag ser
kan inte hålla andan mer
det som händer här är inte viktigt
ingenting är på riktigt
i ett universum där
ingenting är på riktigt
när du inte är här

skrattar falskt och högt ibland
säger sånt som inte är sant
pratar alltid mycket när
vägen är allt för brant
håll mig i min vänstra hand

nätter dagar nätter dimma
ingenting som vill försvinna
kan du hjälpa mig att glömma
neråt uppåt bara strömma
i en annan riktning nu
där jag inte är jag
du inte är du

2 kommentarer:

  1. I am running an online shopping website. Do you have any idea about collaboration?

    SvaraRadera
  2. My Email :jack.twinkledeals@gmail.com

    SvaraRadera